Často kladené otázky
Ano, změny v dohodnutých podmínkách je možné provést nejpozději 5 pracovních dní před konáním akce. Zrušení rezervace se řídí platnou směrnicí. V případě změny nebo zrušení nás prosím kontaktujte co nejdříve.
Ano, prohlídky jsou možné po předchozí domluvě. Stačí vyplnit nezávazný formulář a náš event manažer si s vámi domluví termín.
Ano, všechny naše prostory jsou plně bezbariérové.
Ano, prostory pro akci jsou k dispozici k pronájmu i na více dní.
Ano, po předchozí domluvě s event manažerem je možné si prostory připravit předem.
V některých místnostech je možné uspořádat sezení a prostory podle vašich požadavků. Veškeré konkrétní požadavky projednáte s naším event manažerem, který vám poskytne dostupné možnosti na míru pro vaši akci ( v souladu s bezpečnostními a požárními podmínkami )
Ano, na požádání zajišťujeme technickou podporu na místě. Informujte nás prosím o této potřebě již při rezervaci.
Kalkulaci na míru Vám poskytne event manažer po domluvení všech detailů k vaší akci.
Ano, vlastní catering je možný po předchozí domluvě s naším event manažerem a při splnění bezpečnostních podmínek.
Areál disponuje parkovacími místy. Konkrétní informace vám poskytne event manažer při domlouvání vaší rezervace.
Ano, prostory disponují šatnou. Konkrétní informace vám poskytne event manažer při domlouvání vaší rezervace.